Xiaomi Mi 9 - zvonuri, preț și dată de lansare

Share:
Xiaomi Mi 9, verso
Chiar mai devreme decât am fi anticipat, Xiaomi va anunța în mod oficial următorul telefon „flagship” undeva pe 24 februarie, telefon din seria Mi. Ce va urma după Mi 8? Evident Mi 9. Acum chinezii sunt ceva mai comerciali decât erau odată, dar sperăm că vor face o figură ceva mai plăcută din punctul de vedere al suportului software decât în cazul unor alte modele, cum ar fi răposatul Mi5. 
Cum adică? Păi Mi5 a fost un telefon cu specificații de top, cel mai noi procesor Snapdragon din acel moment, 3gb de ram, o cameră foto extraordinară și la mai puțin de 2 ani au renunțat la tot suportul software. Totuși vorbim de un telefon high end pentru acea vreme care ar rula în momentul de față orice aplicație cu brio, chiar și PUBG mobile ar putea rula fluent. Nu se poate să plătești 20 milioane pentru un telefon și în doi ani să nu mai ai parte de nimic din partea producătorului. Daaaar ne îndepărtăm prea mult de la subiect! 
Procesor Snapdragon 855 pentru noul telefon
Noul Mi 9 ce urmează să fie lansat în curând va avea un cameră triplă de 48 Mp, performanțe mult mai rapidă mulțumită procesorului Snapdragon 855 și încărcare super rapidă de până la 27W. 
Pe partea de selfie e posibil să vedem o cameră de 24Mp cam cu aceleași performanțe de pe Mi 8 Lite, conform speculațiilor.
Deși va avea cel mai nou procesor, telefonul nu va fi capabil să se conecteze la rețele 5G. Nu că ar fi o problemă pentru noi. Mai avem mult de așteptat pentru așa ceva. Cine dorește musai un telefon pregătit pentru 5G ar trebui să se orienteze către gama Mi Mix. 
Numele de cod al telefonului este „Cepheus”, cum a apărut prin testele Geekbanch cu un scor sigle core de 3 524 și 11 260 multi-core, față de Mi8 care pe single core avea 2 456 și pe multi core 8 984.
Se așteaptă un ecran full HD, AMOLED de 6.4 inch cu notch. Probabil și senzorul de amprentă va fi tot în display (posibil doar la modelul PRO), cel puțin din fotografiile scăpate pe net nu se vede niciun senzor pe verso.
Pe verso lipsește senzorul de amprentă
În ceea ce privește memoria RAM și stocarea, se presupune că modelul de bază va avea 6Gb de RAM și 128Gb stocare, iar în sfârșit XIAOMI va adăuga posibilitatea de stocare pe MicroSD.
Bateria e posibil să fie de 3400 mAh, fără wireless charging, acest lucru fiind rezervat doar pentru gama Mix.
Cum va fi cu adevărat vom descoperi atunci când se va lansa oficial. Acum să vedem și prețul pentru piața românească și dacă se merită un upgrade. 

Niciun comentariu